Warunki handlowe

Zamówienia

Dla Państwa wygody zamówienia można składać drogą telefoniczną bądź mailową.

Sprzedawca sporządza ofertę cenowo – terminową, którą przesyła do akceptacji Kupującemu.

Po zaakceptowaniu warunków przez Kupującego, oferta zostaje przekazana do realizacji.

Kupujący może anulować zamówienie PRZED przekazaniem go do realizacji, po uprzednim poinformowaniu drogą telefoniczną lub mailową Sprzedającego.

W momencie anulowania zamówienia po przyjęciu go do realizacji Kupujący zostaje obciążony kosztami poniesionymi przy jego realizacji.

Koszty i płatności

Dla wygody naszych klientów oferujemy różne formy sposobów płatności. Przy każdym zamówieniu wysyłamy do akceptacji na adres mailowy ofertę cenową.
Fakturę końcową wysyłamy drogą mailową pod wskazany adres mailowy, bądź w paczce doręczonej przez kuriera.

Gotówka / za pobraniem

W tym wypadku gotówkę odbiera kurier dostarczający paczkę. Wartość paczki nie może przekroczyć 1000zł.

Odbiór osobisty – płatność tylko gotówką.

Przedpłata na konto bankowe.

Realizacja zamówienia następuje po opłaceniu i zaksięgowaniu faktury pro forma, czas trwania zaksięgowania przelewu to przeważnie 24h, licząc dni robocze. Jeżeli przelew zlecony jest z tego samego banku, co numer konta bankowego z faktury, to zaksięgowanie następuje przeważnie w przeciągu kilku minut.
Prosimy ZAWSZE w tytule podawać numer zamówienia / numer faktury proforma, ułatwi to przebieg realizacji zamówień.

Na terenie Poznania pod wyznaczonym adresem pododdziału firmy.

Sposoby dostawy

Zamówienia wysyłamy na terenie całej Polski.
Wybór kuriera jest zależny od długości zamawianych profili oraz wagi przesyłki.

Kurier DPD 1-3 dni robocze:
- MAŁA PACZKA: 6 euro do 10kg/ dł. – do 1metra
- DUŻA PACZKA: 10 euro do 20kg/ dł. – do 2 metrów

Kurier UPS 1-3 dni robocze
- MAŁA PACZKA: 6,5 euro do 10kg/ dł. – do jednego metra
- DUŻA PACZKA: 14,5 euro do 20kg/ dł. – do 2 metrów

SPEDYCJA 3-5 dni roboczych:
- od 2,4m – 4m 50% do stawki
- od 4m – 6,2m 100% do stawki

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy, wynikającego z przyczyn niezależnych od niego. W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki, Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie sporządzić protokół odbioru z adnotacją o uszkodzeniu z przewoźnikiem.

REKLAMACJA

Towar podlega reklamacji do 14 dni od otrzymania paczki. Kupujący jest zobowiązany sprawdzić towar niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Reklamację należy zgłaszać od razu do Działu Handlowego. Sprzedawca zobowiązany jest wymienić bądź uzupełnić braki wynikające z wadliwego towaru/braku. Kupujący po uzgodnieniu ze Sprzedawcą odsyła wadliwy towar na koszt Sprzedawcy.

ZWROT

W przypadku zwrócenia towaru Sprzedawca zastrzega sobie prawo do  obciążenia Kupującego kosztami poniesionymi przy wysyłce.
Zwrotu można dokonać tylko w wyjątkowych przypadkach potwierdzonych przez Sprzedawcę.
Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym w oryginalnym opakowaniu.